Jul 24, 2013

Memories of the Future

 Κι ήλθε η στιγμή, η πρώτη φορά που εγώ κι η Κρήτη θα συναντιόμασταν

Αρχικά το σκέφτηκα γιά Σεπτέμβρη αλλά μετά κάτι περαστικό απ'τη ζωή μου μ' έσπρωξε στον Ιούνη και στις πολύ αρχές του.  Μένει να έλθει ο Σεπτέμβρης γιά να δώ το λόγο που έφερε αυτές τις συγκυρίες.

Η Κρήτη ήταν όμορφη.  Τα Χανιά, ναι τα Χανιά είναι το μέρος.

Ισως ο Αποκόρωνας

Ισως ...

Με χαλάει που είναι η Σούδα τόσο κοντά με την Αμερικάνικη βάση

Αλλά πάλι, αν είναι νά 'λθει θε να'ρθει λέγαν οι παλιοί

Οι γνωριμίες οι σχετικές με την Κρήτη μπαίνουν στη ζωή μου η μιά μετά την άλλη

Αλλές μένουν άλλες φεύγουν.  Δεν ξέρω αν το προκαλώ εγώ ή άν σημαίνει κάτι.

Βρέθηκε και το σπίτι.  Ενα κουκλί αλλά είναι ακόμα πολύς καιρός και δεν ξέρω πως θα μείνει διαθέσιμο μέχρι τότε.

Κρίμα που κατεβηκα μόνη, του χρόνου όμως θα τη δούμε μαζί από κοντά και μέχρι τότε θα προετοιμάζω με όποιο τρόπο μπορώ την μεγάλη αλλαγή στη ζωή μας.

Αχ Κρήτη μου πόσο όμορφη είσαι!













No comments: